Więcej Orange w TP

Potwierdzają się medialne informacje sprzed kilku dni - więcej marki Orange mniej Telekomunikacji Polskiej.

Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, na podstawie której TP uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do Internetu i obsługi rynku klientów biznesowych.

- Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach - mówi Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.

Reklama

Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6 proc. przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa, zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia, została zweryfikowana przez audytora - PricewaterhouseCoopers - i określona jako godziwa.

Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: telekomunikacja | Orange Polska S.A. | Orange
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy