Samsung śmieje się z iPhone'a 5

Samsung kontynuuje walkę ze swoim najpoważniejszym rywalem - Apple. Tym razem batalia przeniosła się do sfery marketingu, gdzie Koreańczycy krytykują najnowszego iPhone'a.

Samsung kontynuuje walkę ze swoim najpoważniejszym rywalem - Apple. Tym razem batalia przeniosła się do sfery marketingu, gdzie Koreańczycy krytykują najnowszego iPhone'a.

Samsung uruchomi w amerykańskiej prasie nową kampanię reklamową, która została wymierzona bezpośrednio w nowego iPhone'a. Koreański producent dokonał w niej zestawienia funkcji, jakie oferuje najnowszy telefon Apple oraz obecny już na rynku Galaxy S3. Reklamę tą trudno jednak uznać za obiektywne źródło informacji na temat obydwu produktów i oczywistym jest, że Samsung wskaże swojego smartfona jako najlepszy wybór.

Nagłówek głosi, że "nie trzeba być geniuszem", by zdecydować, które urządzenie jest lepsze. Jest to nawiązanie do sklepów Apple, w których "geniusze" odpowiadają za rozwiązywanie problemów klientów.

Reklama

To nie pierwsze tego typu zagranie Samsunga. Już przy okazji wcześniejszych odsłon obu produktów, Koreańczycy wyśmiewali propozycję Amerykanów.

Trudno nie zauważyć, że przytoczona specyfikacja iPhone'a 5 nie zawiera kilku istotnych elementów. Ale tego typu grafiki zawsze zawierają drobne przekłamania.

Piotr Andrzejewski

Źródło informacji

android.com.pl
Dowiedz się więcej na temat: Apple | Samsung | Samsung Galaxy S | iPhone 5
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy