Problemy z Apple Pay. Podwójnie obciążone konta

​W Stanach Zjednoczonych Apple Pay - nowa funkcja giganta z Cupertino - już działa. Okazuje się, że niektórzy klienci mają z nią problem i skarżą się na podwójne obciążenia konta.

Apple Pay, czyli usługa pozwalająca dokonywać płatności za pomocą iPhone'ów 6 i 6 Plus wystartowała w poniedziałek. Od tego czasu wykonano już tysiące transakcji, ale część klientów zauważyła, że ich karta została obciążona dwukrotnie tą samą kwotą.

Problem dotyczy klientów Bank of America, a jego zaistnienie nie jest winą Apple. Przedstawiciele banku potwierdzili usterkę i przekazali, że pracują nad stosowną poprawką.

Apple Pay umożliwia dokonać płatności w ponad 200 000 miejsc w Stanach Zjednoczonych, a nawet w Polsce, np. w sieci McDonald's.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple Pay | iPhone
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy