Polskie problemy Nokia Music Store

W czerwcu w Polsce zadebiutował muzyczny sklep internetowy Nokia Music Store. Na razie klienci skarżą się na problemy techniczne nowej usługi oraz zbyt wygórowane ceny.

Nokia Music Store (music.nokia.pl) na razie jest jedną z najdroższych ofert tego typu w Polsce. Klient za piosenkę zapłaci około 3,50 zł lub około 35 zł za płytę. Polskie odpowiedniki (np. iplay.pl czy Soho.pl) oferują tańsze utwory, a związany z siecią Plus sklep Muzodajnia.pl nawet w cenie kilku groszy. Plusem muzycznego sklepu Nokia jest bardzo rozbudowana oferta (4,5 mln piosenek).

Na razie jednak polscy użytkownicy usługi Nokia Music Store borykają się z problemami. Jak podaje "Rzeczpospolita", użytkownicy skarżą się na wadliwy program do ściągania plików, słabą pomoc techniczną a także problemy z odzyskaniem pieniędzy ściągniętych z karty kredytowej. Nokia na razie nie odpowiada na pytania związane z problemami, zapewnia jednak, że "liczba osób odwiedzających sklep stale rośnie".

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: sklep | problemy | Nokia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy