LG i Samsung najbardziej multimedialne

LG i Samsung oferują najwięcej telefonów multimedialnych - tak wynika z badań przeprowadzonych przez amerykańską firmę Parks Associates.

Około 11 proc. użytkowników telefonów LG i Samsunga twierdziło, że ma w swoim telefonie dostęp do multimedialnych funkcji pokroju gier, muzyki i telewizji. Tymczasem jedynie 8 proc. klientów Motoroli korzysta z telewizji. W przypadku Nokii liczba ta wynosiła 0 proc. - podaje serwis Mobile Review, powołując się na badania Parks Associates.

Należy zaznaczyć, że badania dotyczyły jedynie USA, ale pomimo tego - telefony Samsunga i LG zwyciężyły także pod kątem ilości ściągniętej muzyki. Taki wynik jest prawdopodobnie spowodowany nie tylko możliwościami tych telefonów, ale ceną, dzięki której aparaty te często trafiają do ludzi młodych, aktywnie korzystających z multimediów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Samsung
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama