Reklama

Komunikacja szerokopasmowa zmienia ludzi

Prezes i dyrektor generalny Ericssona Hans Vestberg zachęcał branżę telekomunikacyjną do wykorzystania dodatkowych możliwości rozwoju i pokierowania wprowadzaniem korzystnych zmian w społeczeństwie.

- Wykorzystując nasz wspólny potencjał możemy przekształcić inne branże, takie jak ochrona zdrowia, transport, media, administracja państwowa i sektor użyteczności publicznej. Komunikacja szerokopasmowa nie tylko odegra kluczową rolę w tworzeniu nowych modeli biznesowych, które zmienią gospodarkę, lecz także zmniejszy emisję związków węgla związaną ze wszystkimi aspektami naszej pracy i całego życia - powiedział Vestberg.

Reklama

W swoim wystąpieniu Vestberg przedstawił poziomy transformacji obejmujące całe społeczeństwo, działalność biznesową, a zwłaszcza ludzi. Zmiany zachowań oraz wzrost liczby abonentów szerokopasmowych sieci bezprzewodowych mogą doprowadzić do sytuacji, gdy połączonych będzie 50 miliardów urządzeń. "Ludzie chcą podłączać swoje urządzenia i gotowi są za to płacić" - powiedział.

W Ericsson Consumer Lab zostało właśnie zakończone badanie ankietowe, z którego wynika, że użytkownicy są gotowi wydawać na dodatkowe urządzenia od 29 do 46 dolarów miesięcznie.

Vestberg zachęcał partnerów z branży i kolegów do współpracy w opracowywaniu standardów i w nowym myśleniu, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości wzrostu. "Jesteśmy w wyjątkowej sytuacji. Nasza branża budzi optymizm, ale są także problemy. Potrzebujemy standaryzacji, która pozwoli obniżyć koszty i zwiększyć ruch, a także potrzebujemy zróżnicowanych planów płatności" - powiedział.

Szerokopasmowa komunikacja bezprzewodowa nie jest już tylko czymś, co warto mieć, stała się koniecznością. - Dawniej decydowaliśmy, kiedy nawiązać połączenie, teraz decydujemy, kiedy się rozłączyć - zauważył Vestberg. - Dzisiaj przed światem stoją dwa poważne wyzwania: ubóstwo i zmiana klimatu. Nasza branża może odegrać bardzo istotną rolę w ich rozwiązaniu - dodał Vestberg.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: komunikacja

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje