HTC One w rękach 5 mln odbiorców. Startuje polska kampania promocyjna

HTC sprzedał już 5 mln egzemplarzy smartfona One. A w Polsce rusza jego kampania promocyjna.

Kilka dni temu Samsung pochwalił się kolejnym rekordem - w ręce konsumentów trafiło już 10 mln egzemplarzy Galaxy S 4. 5 mln w przypadku HTC One - którego szczegółowy test można znaleźć w tym miejscu - jest zatem świetnym wynikiem. Warto dodać, że dokładnie tego samego dokonało Sony ze swoją Xperią Z.

Kolejna dobra informacja to koniec problemów z dostępnością smartfona i start kampanii reklamowej w Polsce. Otóż w największych galeriach handlowych wybranych miast pojawią się stoiska, na których każdy zainteresowany będzie mógł wypróbować najnowszy produkt tajwańskiej spółki. Harmonogram akcji prezentuje się następująco:

Reklama

 - 23-25.05.2013r. Poznań - Stary Browar

 - 24-26.05.2013 Kraków - Galeria Krakowska

 - 7-9.06.2013 Wrocław - Galeria Grunwaldzka

 - 7-9.06.2013 Warszawa - Złote Tarasy

 - 21-23.06.2013 Warszawa - Galeria  Mokotów

 - 11-13.06.2013 Katowice - Centrum Handlowe Silesia

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: HTC One | Smartfon | Android
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy