Czy Samsung Galaxy S5 ma problem z aparatem?

Aparat fotograficzny smartfona Samsung Galaxy S5 dla sieci Verizon odmawia posłuszeństwa – donosi serwis Phone Arena.

Przez pierwsze kilka dni wszystko jest w porządku, ale nagle aplikacja aparatu całkowicie przestaje działać. Objawia się to prostym komunikatem: "Warning: Camera Failed" (Uwaga: aparat uległ awarii"). Restart urządzenia niestety nie pomaga. Pozostaje jedynie oddanie telefonu do operatora, aby ten mógł odesłać go do naprawy.

Co ciekawe, użytkownicy Verizon mieli dokładnie ten sam problem z Galaxy S III.

Na razie nie wiemy, czy z podobną wadą borykają się polscy użytkownicy.

Jeśli macie problemy z aparatem w Galaxy S5 - dajce znać innym użytkownikom w komentarzach

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy