99 proc. posiadaczy iPhone'a kocha swojego iPhone'a

Firma Apple opublikowała dwie nowe i zabawne reklamy, w których przekonuje, że (prawie) każdy kocha swojego iPhone’a. Wyjaśnia także, w czym tkwi sekret tych urządzeń.

"99 proc. osób mających iPhone’a... kocha swojego iPhone’a" - mówi do nas Apple w 30-sekundowym filmie reklamowym. "If it's not an iPhone... it's not an iPhone" - słyszymy na koniec materiału. Czy faktycznie prawie każdy darzy uczuciem swojego smartfona z logo nadgryzionego jabłka? Myślę, że 99 proc. osób to przesada, ale dla zdecydowanej większości na pewno jest to najlepszy smartfon pod słońcem. Dlaczego?

Ponieważ - jak głosi kolejny materiał - został w całości opracowany przez jedną firmę i temu zawdzięcza swoją wyjątkowość. "Kiedy projektujesz cały telefon, wszystkie jego elementy wspaniale ze sobą współpracują" - słyszymy.

Reklama

O ile wypowiedź z pierwszego materiału może budzić wątpliwości, tak ta druga jest czymś zupełnie oczywistym. Apple projektuje swoje urządzenia od podstaw i co szczególnie ważne - nie tylko część sprzętową, ale także oprogramowanie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: iPhone | Apple
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy