Stare reklamy starych komórek

Pamiętacie jeszcze czasy, gdy najprostszy telefon komórkowy był dobrem luksusowym i niespełnionym marzeniem wielu Polaków? Nie? Może stare reklamy odświeżą wam pamięć.

Wśród producentów telefonów niepodzielnie rządziła Nokia, ścigana przez Siemensa i Ericssona. Komórka kosztowała fortunę, a jeszcze droższe były rozmowy. Zamiast Orange istniała Idea, a telefony służyły wyłącznie do dzwonienia i wysyłania SMS-ów. Nikt nie myślał o kolorowych wyświetlaczach, czy wbudowanych  w telefon aparatach fotograficznych, o internecie mobilnym nawet już nie wspominając.

Mimo to miliony Polaków marzyły o własnym telefonie, będącym wówczas symbolem prestiżu i nowoczesności. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzili w tych pionierskich czasach operatorzy, zachwalający i reklamujący swoje koszmarnie drogie (jak na dzisiejsze standardy) oferty. Tak rodził się rynek telekomunikacyjny w naszym kraju. 

Reklama

  

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | telefony | stare komórki | idea | T-Mobile | Nokia | Ericsson
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy