Mobile World Congress 2018

Neffos N1 i Neffos C7 na MWC 2018

Firma TP-Link, kojarzona głównie z urządzeniami sieciowymi, ogłosiła na rozpoczynających się w Barcelonie targach Mobile World Congress wprowadzenie na rynek nowych smartfonów Neffos z serii N i C.

Model Neffos N1 wyróżnia się rozbudowanym zestawem zaawansowanych funkcji fotograficznych. To również pierwszy telefon marki TP-Link Neffos z podwójnym aparatem: z tyłu urządzenia znajdują się dwa 12-megapikselowe moduły Sony IMX 386.

Reklama

Jeden z modułów wyposażony jest w zaawansowany przetwornik obrazu RGB Sony IMX386, rejestrujący szerokie spektrum barw; w drugim zastosowano matrycę monochromatyczną, służącą do rejestracji detali. Oba mają zdolność przechwytywania dużej ilości światła.

Dodatkowy przetwornik obrazu pozwala uzyskać małą głębię ostrości i zdjęcia portretowe z efektem "bokeh": miękko rozmytym tłem, które eksponuje główny motyw. Wcześniej fotografie takie można było robić tylko masywnymi i drogimi lustrzankami cyfrowymi z obiektywami o dużym otworze przysłony.

Neffos N1 ma procesor MediaTek Helio P25 taktowany zegarem do 2,6 GHz. Połączono go z pamięcią RAM o pojemności 4 GB.

Neffos C7 model otrzymał z kolei poręczną, metaliczną obudowę. Znajdujący się w jej wnętrzu 8-megapikselowy przedni aparat pozwala wykonywać wyraźne selfie. Telefon ma  5,5-calowy wyświetlacz. Z 10-poziomowym trybem upiększania w czasie rzeczywistym użytkownik może wybierać różne filtry, podglądając na żywo ich działanie. W rezultacie do uzyskania nieskazitelnego, ale naturalnie wyglądającego obrazu wystarcza jedno kliknięcie.

Telefon C7 jest ponadto wyposażony w 13-megapikselowy tylny aparat do standardowych zdjęć. Jego szybki i dokładny system AF automatycznie ustawia ostrość na obiekty, zapewniając szczegółowe obrazy nawet przy słabym oświetleniu.

Smartfon Neffos C7 do sprzedaży w Polsce trafi już w pierwszej połowie marca. Ceny nie zostały podane.

W Polsce marka Neffos zadebiutowała w drugiej połowie 2016 r. i od tego czasu sprzedaż jej produktów rośnie. Porównując początek roku 2017 (dane za styczeń i luty) z tym samym okresem w 2018 r., liczba zakupionych smartfonów z logiem Neffos zwiększyła się o 260 proc..



Dowiedz się więcej na temat: TP-LINK | MWC 2018