Aplikacja mobilna T-Mobile i problemy z logowaniem

Błąd w aplikacja mobilnej T-Mobile (MiBOA) sprawił, że po zalogowaniu przenosi nas na konto innego klienta tego operatora - po raz pierwszy poinformował serwis Niebezpiecznik.pl. Ta operacja mogła prowadzić do sytuacji, w której mogliśmy podejrzeć dane osobowe innych osób, billingi oraz zmienić stan usług. Awaria została usunięta.

Problem miał dotyczyć  serwisu iboa.pl i wspomnianej aplikacji i MiBOA, umożliwiającej m.in.  sprawdzenie stanu wykorzystania posiadanych pakietów, sprawdzenie informacji o fakturach i stanie płatności praz umożliwiającej zarządzanie usługami związanymi z obsługą połączeń. Według czytelników Niebezpiecznik.pl z poziomu aplikacji można było nawet, kosztem innego abonenta, doładować konto osobie trzeciej (cały artykuł w serwisie Niebezpiecznik.pl tutaj).

Reklama

Poprosiliśmy o komentarz T-Mobile. Poniżej ich odpowiedź i rada, co zrobić:

"W odniesieniu do przesłanych pytań potwierdzamy, że wystąpiły przypadki nieprawidłowych logowań do systemów self-care. Ostatnie błędne logowanie mogło mieć miejsce nie później niż dziś, o godzinie 10 rano. Nasi specjaliści niezwłoczne podjęli działania naprawcze, w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności aplikacji. Wszystkie dane Klientów są bezpieczne.

Ostatnie błędne logowanie mogło mieć miejsce nie później niż dziś, o godzinie 10 rano. Nasi specjaliści niezwłoczne podjęli działania naprawcze, w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności aplikacji. Wszystkie dane Klientów są bezpieczne.

Utrudnienia mogły dotyczyć części Klientów, którzy mieli aktywną opcję automatycznego uwierzytelniania i korzystali z serwisów wczoraj w godzinach popołudniowych i wieczornych.

Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości i w trosce o dane Klientów podjęliśmy decyzję o tymczasowym wyłączeniu dostępu do aplikacji self-care oraz w dalszym kroku wprowadzeniu dodatkowo konieczności logowania wyłącznie z pomocą jednorazowych SMS-ów. Możliwość korzystania z funkcji autologowania zostanie ponownie udostępniona po wdrożeniu dodatkowego mechanizmu zabezpieczającego w naszych systemach.

Przepraszamy wszystkich Klientów, których dotknęły opisane powyżej utrudnienia. Wszelkich informacji w tej sprawie udzielać będą konsultanci Biura Obsługi Abonenta (tel. 602900000 lub e-mail: boa@t-mobile.pl). Każde zapytanie zostanie indywidualnie zweryfikowane".



INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy