To koniec z uciążliwymi reklamami na ekranie blokady

Google zmienia regulamin Sklepu Play. Dzięki temu, reklamy generowane przez aplikacje nie będą tak uciążliwe.

Według nowych zasad, deweloperzy nie będą mogli wyświetlać reklam na ekranie blokady smartfonu, a także emitować powiadomień udających powiadomienia systemowe. Doprecyzowano również kilka zagadnień dotyczących reklam wprowadzających użytkownika w błąd.

To dobra wiadomość dla wszystkich użytkowników Androida, a szczególnie tych, którzy grają w mobilne gry, bo to one najczęściej wyświetlają tego typu treści. 

Google zrobiło bardzo dobry ruch, ponieważ znacznie zwiększyło komfort korzystania z darmowych aplikacji, a deweloperzy mają wciąż bardzo duże pole do manerwru, jeśli chodzi o zarabianie i reklamowanie płatnych funkcji. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Android | Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy