Reklama

​Realme - kolejna podmarka firmy Oppo

Firma Oppo, trzeci największy chiński gracz na rynku smartfonów po Huaweiu i Xiaomi, stworzył kolejną podmarkę smartfonów, po OnePlus One przyszła pora na Realme. Nowy "brand" zapowiedział już trzeci telefon.

Chińscy giganci ze strategicznych powodów wprowadzają na rynek marki pozornie nie mające wiele wspólnego z oryginałem. Huawei ma markę Honor, Xiaomi markę Pocophone (więcej informacji), Oppo dotychczas korzystało z submarki OnePlus One. Różnica w stosunku do Honora i Pocophone polega na tym, że OnePlus One ze smartfonu ze średniej półki stał się flagowcem za "rozsądne pieniądze". Pozostałe dwie podmarki to nadal niedrogie smartfony. Dlatego Opoo postanowiło stworzyć kolejną podmarkę - Realme.

Reklama

Smartfony Realme mają być skierowane "do młodych osób" - to oczywiście zabieg czysto marketingowy, z którego korzysta również Honor (czyli Huawei). Poprzedni model Realme (nazwa - Realme 2) pojawił się w sierpniu i miał m.in. ekran o przekątnej 6,2 cala, Snapdragona 450 i 4GB RAM. Podstawowa wersja tego modelu w Indiach kosztowała - po przeliczeniu z lokalnej waluty - około 500 złotych. Typowa specyfikacja, może nawet za bardzo typowa.

Zapewne właśnie z tego względu ulepszona wersja tego modelu będzie nazywała się Realme 2 Pro i zadebiutuje 27 września. Szczegóły dotyczące specyfikacji nie są jeszcze znane. Oppo ograniczyło się wyłącznie do zaprezentowania krótkiego filmu reklamowego.

Dlaczego tyle miejsca poświęcamy kolejnej submarce z Chin? Coraz więcej wskazuje na to, że Opoo - idąc śladami Xiaomi, a wcześniej Huaweia - planuje oficjalnie wejść na rynek Polski. Zapewne z marką smartfonów Oppo, a nie Realme. Chociaż z czasem sytuacja może przecież ulec zmianie.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Oppo | Realme

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje