Raport "Marketing mobilny w Polsce" - druga edycja

Udostępniono drugą edycję raportu "Marketing mobilny w Polsce" uwzględniający najważniejsze wydarzenia roku 2013, dane dotyczące penetracji smartfonów w Polsce oraz wskazówki dla osób z branży mobilnej. Raport można pobrać za darmo. Patronat nad nim ma m.in. portal INTERIA.PL

W raporcie "Marketing mobilny w Polsce" (link do pobrania tutaj) można znajdziesz 6 rozdziałów, które zawierają:

- 15 najważniejszych wydarzeń na świecie, które rozwijają globalny rynek mobilny i mają wpływ na decyzje, które dziś podejmują marketerzy rozważając swoją obecność w tym obszarze (rozdział pierwszy ‘Najważniejsze wydarzenia 2013 - Świat’);

- 10 najważniejszych wydarzeń i obserwacji z Polski, które pokazują, w jakim punkcie jesteśmy, co jest naszym największym sukcesem i co jeszcze u nas kuleje (rozdział drugi ‘Najważniejsze wydarzenia 2013 - Polska’);

- Odpowiedzi na najważniejsze pytania o aktualny poziom smartfonizacji Polaków, przygotowane we współpracy z partnerem merytorycznym raportu, firmą TNS Polska. Tylko w tym raporcie znajdują się dane aktualne na styczeń 2014 roku! Wiemy, ile Polaków TERAZ posiada smartfony i wiemy również, czy Polak wie już, czy jego telefon to smartfon (rozdział trzeci ‘Smartfonizacja Polaków 2013/2014′);

- 16 najciekawszych polskich realizacji mobile marketingowych z ubiegłego roku. Wybrano możliwie najbardziej niestandardowych - opisano m.in. dwa projekty rozpoznawalne na skale międzynarodową, dwie pierwsze szerokozasięgowe kampanie promocyjne polskich aplikacji mobilnych i jedną konsekwentnie realizowaną strategię marketingu mobilnego skierowanego do... dzieci. Wśród opisywanych przypadków można znaleźć projekt Pogoda.interia.pl (rozdział czwarty ‘Case studies 2013′);

- Przewodnich po polskich firmach, świadczących usług w obszarze mobile marketingu i rozwiązań mobilnych Firmy podzielone są na 8 kategorii, a w każdej z nich prezentowane w kolejności alfabetycznej. To jedyny rozdział w raporcie zawierający treści reklamowe, ale przygotowany tak, aby stanowił użyteczną wskazówkę przy wyborze partnerów do współpracy. (rozdział piąty ‘Przewodnik po firmach’);

- 6 rekomendacji dla aktywności w mobile marketingu na rozpoczęty rok 2014. Nie jest to lista najważniejszych trendów zagranicznych, które niekoniecznie przyjmą się już teraz w Polsce, ale praktyczne wskazówki i pomysły, które możesz wdrożyć do swojej strategii od zaraz. (rozdział szósty ‘Wskazówki na rok 2014′).

Reklama
Informacja prasowa/INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy