Pożegnanie z Ideą

Według badań TNS OBOP, marka Idea (dzięki prowadzonej przez kilka lat intensywnej kampanii marketingowej stała się znana blisko 9 na 10 Polakom). Idea była również najlepiej ocenianym i najchętniej polecanym przez użytkowników operatorem komórkowym w kraju - wynika z raportu "Polski Rynek Telekomunikacyjny 2004/2005" przygotowanego przez zespół analityczny Telecom Team, będący wspólnym przedsięwzięciem TNS OBOP i ZEZ/PÓŁ.

Według badań TNS OBOP, marka Idea (dzięki prowadzonej przez kilka lat intensywnej kampanii marketingowej stała się znana blisko 9 na 10 Polakom). Idea była również najlepiej ocenianym i najchętniej polecanym przez użytkowników operatorem komórkowym w kraju - wynika z raportu "Polski Rynek Telekomunikacyjny 2004/2005" przygotowanego przez zespół analityczny Telecom Team, będący wspólnym przedsięwzięciem TNS OBOP i ZEZ/PÓŁ.

Tak powszechna znajomość marki Idea wśród Polaków to efekt szeroko zakrojonych działań marketingowych, których jednym z kluczowych elementów były kampanie reklamowe prowadzone za pośrednictwem m.in. telewizji, radia i prasy. W ten sposób PTK Centertel - właściciel marki, uplasował się w pierwszej dziesiątce firm przeznaczających największe nakłady na reklamę. Od wprowadzenia na rynek marki Idea Polacy mogli obejrzeć prawie 120 tys. spotów reklamowych wykupionych przez PTK Centertel. Telewizyjna promocja Idei trwała łącznie niemal 700 godzin (gdyby spoty Idei odtwarzać non-stop, trwałoby to ok. 29 dni) i kosztowała, według danych cennikowych, prawie miliard złotych.

Reklama

Raport Polski Rynek Telekomunikacyjny 2004/2005 zawiera także kluczowe dane dotyczące działalności PTK Centertel, w tym najważniejsze dane finansowe.

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: TNS OBOP | pożegnanie | idea
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy