Pękająca obudowa w Xperii arc - co dalej?

Jakiś czas temu świat obiegła niepokojąca informacja o pękającej obudowie w Sony Ericssonie Xperia arc. Według ostatnich doniesień, z wadą fabryczną boryka się bardzo duża liczba urządzeń, a pomiędzy użytkownikami trwają spory, w jaki sposób zareaguje producent na ten poważny problem.

Sony Ericsson Xperia arc, który obecnie jest flagowym modelem producenta, zadebiutował w lutym podczas Mobile World Congress 2011. Po kilku miesiącach wyczekiwania, produkt w końcu pojawił się na rynku, jednak już na początku pojawiły się pewne problemy z oprogramowaniem. Błędy dotyczyły głównie kiepskiej synchronizacji dźwięku i obrazu w nagraniach HD. Na całe szczęście producent w porę zlokalizował awarię i większość błędów zostało usuniętych przez ostatnią aktualizację.

Niestety to nie koniec problemów z Xperią arc. Już podczas pierwszych testów tego smartfona, wiele osób narzekało na niewystarczająco dobrą jakość wykonania w telefonie tej klasy. Okazuje się, że zarzuty te nie były bezpodstawne, a kolejna wada telefonu dotyczy właśnie obudowy. Przypadłość ta objawia się tylko na przednim panelu, w miejscu gdzie zlokalizowany został czujnik światła. Jest to jeden z najsłabszych punktów Xperii i właśnie w tym miejscu prawie połowa użytkowników zaobserwowała niepokojące pęknięcie.

Reklama

Oczywistą sprawą jest, że większość użytkowników, która spotkała się z tym problemem nie zamierza tej sprawy tak pozostawić. Osobiście uważam, że w tak drogim urządzeniu, które jest w dodatku modelem flagowym, reprezentującym całą linię producenta takie niedopatrzenia w ogóle nie powinny mieć miejsca. Jak Sony Ericsson zamierza rozwiązać ten niemały problem?

Okazuje się, że japońsko-szwedzka spółka zauważyła błąd, a poszkodowani użytkownicy nie będą musieli walczyć o swoje prawa. Dotarła do nas informacja, że wszystkie autoryzowane serwisy Sony Ericssona w Polsce i na świecie będą musiały w ramach gwarancji wymienić wadliwą ramkę. Wystarczy jedynie zgłosić usterkę, a serwis zobowiązany będzie bezpłatnie wymienić uszkodzoną część.

Przedni panel zostanie wymieniony na nowy (i według producenta trwalszy) również w przypadku, gdy problem nie został zgłoszony, ale telefon trafi na gwarancję z powodu innej usterki. Wszystkie osoby, które już teraz chcą dokonać wymiany obudowy w ramach gwarancji powinny w pierwszej kolejności skontaktować się z centrami serwisowymi (Regenersis, W-Support), aby uzyskać szczegółowe informacje na temat wymiany wadliwego elementu.

Tomasz

http://komorkomania.pl/

Komórkomania.pl
Dowiedz się więcej na temat: Xperia | Smartfon | Sony Ericsson
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy