Reklama

Operatora zmieniamy ze względu na cenę

W tym roku liczba klientów zmieniających operatora komórkowego może przekroczyć milion. Głównym powodem dla którego zmieniamy operatora jest cena - wynika z raportu Deloitte.

Aż 31 proc. Polaków zmienia operatora komórkowego ze względu na cenę - wynika z raportu Deloitte do którego dotarła "Rzeczpospolita". Innymi czynnikami powodującymi zmianę operatora są także zasięg sieci i jakość usług (27 proc.), niezadowalająca obsługa (25 proc.) oraz niedostępność wybranego modelu telefonu (14 proc.).

Reklama

Od kilku miesięcy prym w przyjmowaniu klientów zmieniających operatora wiedzie sieć Play. Nic więc dziwnego, że aż 50 proc. badanych ten operator kojarzy się z niskimi cenami - to wynik dwa razy większy niż w przypadku pozostałych operatorów (26-27 proc.).

Z kolei do Plusa klienci przechodzą ze względu na zasięg i jakość techniczną sieci (35 proc.). To znacznie więcej niż w Orange i T-Mobile (25 proc.) oraz Play (19 proc.). Z kolei aż 25 proc. badanych wybrało T-Mobile ze względu na dostępność wybranego modelu telefonu.

Media2

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Deloitte | operatorzy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje