iPad 2 - test wideo

Testujemy najnowszy tablet Apple, iPad 2, i porównujemy go z jego poprzednikiem. Czy warto zatem go kupić?

O iPadzie powiedziano już dużo. Wciąż jednak nie znamy jasnej odpowiedzi na pytanie, dla kogo są tablety. Druga generacja produktu firmy Apple zaskakuje swoją wydajnością, jednak do pełnego rozwinięcia skrzydeł potrzebna byłaby zmiana jej polityki.

Po niezwykle udanej premierze w Stanach Zjednoczonych, iPad 2 trafia do sprzedaży w Europie, w tym w Polsce. Ostatnie wydarzenia w Japonii wywołały dyskusję, czy debiut drugiej generacji tabletu Apple w naszym kraju nie zostanie przełożony na późniejszy termin. Tak się jednak nie stało - firma sprostała zadaniu.

Ostateczne podsumowanie

Nie możemy oprzeć się wrażeniu, że dwurdzeniowy procesor w iPadzie 2 nie jest w pełni wykorzystywany. Boli szczególnie brak możliwości edycji dowolnych materiałów wideo w aplikacji iMovie. Dobrze byłoby, gdyby Apple zdecydowało się również na umieszczenie w tym urządzeniu wyjścia USB. iPad zdobywa jednak serca użytkowników swoją mobilnością i wygodą korzystania z internetu.

Reklama

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo, w którym porównamy dwie generacje iPadów, zobaczymy nowe aplikacje oraz zastanowimy się, czy posiadacze iPada 1 powinni wymienić swoje urządzenie na nowszy model.

Plusy

- wysoka wydajność,

- mobilność,

- intuicyjny interfejs,

- bogata oferta aplikacji,

- wysokiej jakości ekran.

Minusy

- cena porównywalna z komputerami przenośnymi,

- brak USB,

- ograniczenia softwarowe,

- problemy z dostępnością w Polsce.

Przykładowe ceny iPada 2 (za MediaMarkt):

16GB Wi-Fi: 2049 złotych

32GB Wi-Fi: 2469 złotych

64GB Wi-Fi: 2899 złotych

16GB 3G + Wi-Fi: 2549 złotych

32GB 3G + Wi-Fi: 2979 złotych

64GB 3G + Wi-Fi: 3399 złotych

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy