II edycja targów mobilnych MRD – już za nami

W dniach 7 i 8 października w Warszawskim Centrum Expo odbyła się II edycja międzynarodowego spotkania branży nowych technologii Mobility Reseller Days. Podobnie jak w zeszłym roku podczas wydarzenia swoje miejsce miały premiery produktowe, m.in. takich marek jak: myPhone, LG, Wiko, CAT, Allview, Maxcom. Można było również po raz pierwszy w Polsce zobaczyć iPhone 6s i 6s Plus.

- Kolejny już raz uczestniczyliśmy w Targach Mobility Reseller Days. To świetnie zorganizowany i ważny dla całej branży event. Mobility Reseller Days to miejsce spotkań graczy z sektora mobilnych technologii, które dzisiaj są główną siłą napędową biznesu. To najlepsze miejsce do wymiany doświadczeń, budowania relacje, prezentacji oferty i prowadzenia dialogu o przyszłości rynku. Cieszę się, że byliśmy częścią tego wydarzenia. Już myślę pozytywnie o kolejnej edycji targów. Mamy nowe pomysły. Klienci nas zainspirowali. Fantastyczny event - powiedział Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

Reklama

Jednak tym razem formuła wystawy różniła się od zeszłorocznej, która zakładała, że Mobility Reseller Days jest przede wszystkim imprezą biznesową. W tym roku drugi dzień był dodatkowo otwarty do użytkowników indywidualnych, dla których wstęp na halę targową był wolny. I tak też były przygotowane prezentacje tematyczne, który towarzyszyły temu wydarzeniu. 7 października na pierwszy plan wysunęła się debata na temat odwróconego podatku VAT w elektronice oraz o skutkach, jakie on niesie dla branży. Drugiego dnia  wiodącą dyskusją była ta o opłacie reprograficznej nakładanej na producentów nowych urządzeń, z których można odtwarzać nagrania.

Drugi dzień skierowany był do miłośników nowych technologii, dlatego firmy przygotowały wiele ciekawych atrakcji tj. firma Action - muffinki z nagrodami, marka Wiko - fotobudkę oraz konkursy, w których można było wygrać smartfona. Na stoisku marki Plantronics obywał się turniej gamingowy, jego zwycięzca otrzymał profesjonalne słuchawki dla graczy RIG. Na standzie KL Trade stało koło fortuny, na którym można było wykręcić talon rabatowy, a także voucher na etui do telefonu wg. własnego wzoru.

- Ideą, która przyświeca Mobility Reseller Days, jest nawiązanie bezpośrednich relacji partnerskich i handlowych. MRD to przede wszystkim spotkania biznesowe z osobami odpowiedzialnych za kanały sprzedaży, zakupy w sieciach detalicznych, przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw związanych z branżą IT i Telko oraz pracowników i kadry managerskiej największych firm telekomunikacyjnych. W tym roku daliśmy możliwość wejścia na targi nie tylko osobom zawodowo związanym z nowymi technologiami, ale także pasjonatom. Na przyszły rok planujemy wprowadzić więcej atrakcji zarówno dla wystawców, ale przede wszystkim dla odwiedzających MRD - mówi Tomasz Cieślak,  właściciel marki Mobility, organizator Mobility Reseller Days.

Na tegorocznej edycji Mobility Reseller Days Ofertę zaprezentowało prawie 120 marek. Swoje produkty i usługi zaprezentowały firmy z sektora IT i Telko z Europy Centralnej i Wschodniej, a także z Chin. Tegoroczna edycja skupiła ponad 2000 zwiedzających.

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy