IGTV - Instagram chce być bezpośrednią konkurencją dla YouTube

Instagram coraz mocniej stawia na treści wideo tworzone przez użytkowników. Do serwisu trafiła funkcja, która może sprawić, iż aplikacja stanie się bezpośrednią konkurencją dla YouTube’a.

Twórcy Instagrama oficjalnie zaprezentowali funkcję IGTV: zupełnie nową usługę przeznaczoną dla twórców oraz użytkowników, którzy chcą tworzyć materiały wideo na wspomnianej platformie. Wraz z kilkoma zmianami, IGTV przynosi istotną zmianę względem YouTube’a: wideo wyświetlane na Instagramie będzie działać w trybie pionowym i pokryje całą przestrzeń wyświetlacza - nie ma więc znaczenia, w jaki sposób dany materiał został nagrany.

Reklama

IGTV pozwoli użytkownikom na dodawanie filmów, które będą trwały do 60 minut. To ogromna zmiana względem standardowego limitu oraz tego, który do tej pory zarezerwowany był dla opcji Stories.

Od razu widać, iż swoją nową funkcją Instagram chce powalczyć z serwisem YouTube i przyciągnąć do siebie nowych użytkowników. Twórcy pochwalili się, iż z platformy obecnie korzysta miliard osób każdego miesiąca - takie wyniki mogą robić wrażenie.

Aktualizacja Instagrama przebiega etapami. W IGTV oprócz oglądania materiałów znajomych lub osób obserwowanych będzie można także skorzystać ze specjalnego algorytmu, który sam podpowie, co dokładnie warto oglądać. 

Dowiedz się więcej na temat: Instagram

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje