Google wprowadza Adblocka do mobilnego Chrome'a

Google rozpoczyna implementację Adblocka w mobilnej wersji przeglądarki Chrome.

Adblock to bardzo popularny dodatek do desktopowych przeglądarek. Nie wiedzieć jednak czemu, na urządzeniach mobilnych nie jest to zbyt popularne rozszerzenie, a bez dwóch zdań jest ono równie potrzebne. Google postanowiło więc wyjść na przeciw potrzebom użytkowników i zwiększyć komfort przeglądania sieci poprzez blokowanie reklam za pomocą własnego systemu filtrowania.

Jest to oczywiście funkcja, która nie będzie aktywna przez cały czas, a jedynie wtedy, gdy użytkownik ją aktywuje. Wbudowany filtr reklam ma ograniczyć ilość wyskakujących okienek z reklamami, zatrzymać automatyczne odtwarzanie filmów na stronach, a także wyłączyć złośliwe komunikaty. 

Funkcja jest na razie testowana tylko wersjach Dev i Canary przeglądarki Chrome, ale wkrótce ma trafić do finalnej wersji aplikacji. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Google Chrome
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama