Reklama

Facebook uruchomi nowe usługi zakupowe w aplikacjach

Facebook uruchamia usługę Sklepy. Ma ona pozwolić firmom na wyświetlanie oraz bezpośrednią sprzedaż swoich produktów na wszystkich platformach społecznościowych należących do Facebooka.

Sklepy na Facebooku mają połączyć działania, które zostały wprowadzone przez giganta po raz pierwszy na przestrzeni ubiegłego roku. Największy portal społecznościowy pozwoli firmom na utworzenie jednego sklepu internetowego, który będzie dostępny zarówno przez Facebook, jak i Instagram. Zintegrowana funkcja przesyłania wiadomości pozwoli klientom rozmawiać z markami oraz kupować ich produkty. Facebook ściślej zintegruje się także z Shopify oraz siedmioma innymi platformami handlu internetowego.

Reklama

Celem Facebooka są jednak mniejsze firmy, których udział w programie Sklepów ma wygenerować dodatkowy przychód z reklam oraz nowe opłaty. 

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Facebook

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje