Comarch wygrywa bój we Francji

Comarch zakończył wdrożenie w Bouygues Telecom, trzecim francuskim operatorze telefonii komórkowej. Bouygues Telecom wybrał systemy do rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich należące do platformy Comarch Billing & Customer Care do rozliczania abonentów i zarządzania relacjami z klientami.

Comarch zakończył wdrożenie w Bouygues Telecom, trzecim francuskim operatorze telefonii komórkowej. Bouygues Telecom wybrał systemy do rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich należące do platformy Comarch Billing & Customer Care do rozliczania abonentów i zarządzania relacjami z klientami.

Kompleksowe rozwiązanie Comarch wspiera umowy, które Bouygues Telecom zawarł z firmami dostarczającymi usługi i treść do abonentów przez kanały głosowe, SMS, MMS, VAP i specjalny system I-Mode).

- To strategiczny kontrakt dla Comarch i wierzymy, że otwiera on szeroko dalsze możliwości rozwoju Comarch w zachodnioeuropejskim sektorze telekomunikacyjnym głównie dlatego, że rynek francuski należy do najbardziej wymagających, natomiast sam klient postawił najwyższe jakościowe wymagania. Udane wdrożenie to również efekt doskonałej współpracy z samym klientem oraz partnerami - mówi profesor Janusz Filipiak, Prezes Comarch S.A.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | Comarch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy