Apple Watch ze świetną sprzedażą

Według danych z 2019 roku, Apple Watch sprzedaje się lepiej od większości tradycyjnych zegarków – w tym niektórych szwajcarskich marek.

Według Strategy Analytics, Apple dostarczyło do klientów w 2019 roku niecałe 31 milionów zegarków Apple Watch, co stanowi wzrost o 30% w porównaniu z 2018 rokiem. Szwajcarski przemysł zegarków, w skład którego wchodzą takie marki, jak Swatch, Tissot i Tag Heuer sprzedał jedynie 21,1 miliona sztuk zegarków na całym świecie - to spadek o 13% względem 2018 roku.

Analitycy zwracają uwagę na to, iż tradycyjne zegarki nie odejdą do lamusa, jednak pozycja smartwatchy cały czas rośnie. Strategy Analytics nie zawarło w swoim zestawieniu zegarków posiadających funkcje smart lub hybrydowych. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple | Smartwatch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy