AliExpress wprowadza program gwarancyjny dla Polski

Bardzo popularny chiński sklep wprowadził bezpłatną, roczną gwarancję dla użytkowników z Polski i kilku innych europejskich krajów.

Dotychczas, jednym z najważniejszych argumentów przeciwko kupowaniu elektroniki przez AliExpress był brak realnej gwarancji. Wiązało się to więc ze sporym ryzykiem, szczególnie, że tanie, chińskie urządzenia stosunkowo często posiadają jakieś wady fabryczne. Sklep postanowił więc pójść na rękę klientom z kilku europejskich krajów i umożliwił skorzystanie z bezpłatnego programu gwarancyjnego. 

Usługa jest realizowana przez niemieckie przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe Allianz. W ramach programu Allianz Global Assistance użytkownicy mogą za darmo naprawić lub wymienić swoje urządzenie, jeśli winą usterki jest wada fabryczna. Niestety, nie znamy szczegółowych wytycznych i warunków, a także nie wiemy jaki serwis będzie odpowiedzialny za naprawy. 

Gwarancja Allianz jest dostępna w Belgii, Hiszpanii, Holandii, Francji, Polsce, Niemczech i Włoszech.

AliExpress nie jest pierwszym chińskim sklepem internetowym, który zapewnia gwarancję użytkownikom z Europy. Podobny program ma również Gearbest, a także mnie popularny Ibuygou. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: AliExpress
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy