Reklama

Żużlowa TP S.A.

Telekomunikacja Polska została Partnerem Tomasza Golloba w drodze do Mistrzostwa Świata. Kontrakt obejmuje współpracę z najlepszym polskim żużlowcem w turniejach Grand Prix 2002 rozgrywanych w ramach Indywidualnych Mistrzostw Świata.

Umowa z Gollobem to przykład zmiany podejścia do sponsoringu przez Telekomunikację Polską. Firma ogranicza aktywność jedynie do wybranych programów, które dają gwarancję wzrostu wiarygodności i zaufania u klientów. Telekomunikacja Polska służy milionom Polaków, dlatego sponsoruje najbardziej prestiżowe wydarzenia, które są bliskie sercom polskich kibiców i wywołują poczucie narodowej dumy. Dzięki skoncentrowaniu się na mniejszej liczbie wydarzeń firma bardziej efektywnie wykorzysta środki przeznaczone na sponsoring

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: w drodze | telekomunikacja | Orange Polska S.A.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje