Zmiany w Neostradzie
Od 12 listopada - a w praktyce - od wczoraj, Neostrada wprowadziła nowe zasady dostępu dla użytkowników tej usługi. Uczestnicy pilotażowej wersji Neostrady stracili uzyskane wcześniej stałe adrsy IP - muszą też w dosyć skomplikowany sposób logować się do sieci za pośrednictwem specjalnej strony WWW - zwanej szumnie "aplikacją dostępową".
Wprowadzona nagle zmiana spowodowała spore zamieszanie. Osoby, które korzystały z wersji pilotażowej nie zawsze bowiem miały wszystkie numerki potrzebne do aktywacji dostępu. Nie wszyscy też wiedzieli, iż taka zmiana ma nastąpić - Neostrada nie poinformowała o tym wszystkich swoich klientów.
Zdziwieni brakiem połączenia klienci próbowali więc zasięgnąć informacji w bezpłatnej infolinii - 0800 102 102. Tu okazało się, iż CallCenter Neostrady dorównuje już standardem obsługi legendarnemu Centrum Pomocy Technicznej Microsoftu - po ponad dwóch godzinach straconych na próbach połączenia się z konsultantem zrezygnowałem - i spróbowałem w płatnej linii ContactCenter TP Internet (0 801 300 500) - gdzie zostałem szybko i kompetentnie obsłużony - za co dziękuję!
(źródło - Web Reporter - web.reporter.pl/)
(Serwis Komputery INTERIA.PL zapowiadał wprowadzenie tych zmian - zobacz tutaj)