Za jakość zapłacą więcej

Amerykanie użytkujący telefony komórkowe narzekają na kiepską jakość połączeń. Ale niektórzy byliby skłonni zapłacić więcej za jej poprawę.

Amerykanie użytkujący telefony komórkowe narzekają na kiepską jakość połączeń. Ale niektórzy byliby skłonni zapłacić więcej za jej poprawę.

Badania przeprowadzone przez firmę Psytechnics wykazały, że aż 82% osób nie jest zadowolonych z jakości dźwięku w połączeniach komórkowych - jest ona niższa niż przy połaczeniach stacjonarnych.

Co trzeci respondent stwierdził, że cena za rozmowę powinna odzwierciedlać jakość, a operatorzy powinni oferować rabaty, lub niższe stawki za kiepskie połączenia. Z kolei biznesmeni stwierdzili, że mogliby płacić nieco wyższe stawki, jeśli tylko polepszyłoby to jakość rozmowy - za taką opcją opowiedziało się 50% takich osób. Wśród użytkowników prywatnych za takim pomysłem opowiedziało się zaledwie 16%.

Reklama

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama