Reklama

Większe możliwości telefonii IP

Firma Avaya poinformowała o rozszerzeniu możliwości telefonii IP w platformie konwergencji transmisji głosu i danych Alchemy, przeznaczonej dla małych i średnich firm z Europy i Japonii. Nowa wersja 2.2 oprogramowania systemu Avaya Alchemy umożliwi małym i średnim firmom wykorzystywanie zalet telefonii IP, takich jak obniżenie kosztów telekomunikacyjnych poprzez zastosowanie gotowych rozwiązań IP oferujących najwyższy poziom niezawodności.

Wypełniając pustkę jaka istnieje między centralami abonenckimi (PBX) obsługującymi jedynie połączenia komutowane, a systemami kluczowymi obsługującymi wyłącznie rozwiązania IP, seria produktów Alchemy oferuje duże możliwości w połączeniu hybrydowym - użycie tradycyjnych telefonów analogowych i cyfrowych równolegle ze sprzętowymi i programowymi telefonami IP w jednym systemie telefonicznym. Obecnie wersja 2.2 oferuje pełne wsparcie telefonii IP z mechanizmami bramy i sterownika bramy (gateway i gatekeper) H.323, oraz wykorzystującą standardy kompresji głosu i zapewnieniem jakości usługi (Quality of Service - QoS) oferowanymi przez DiffServ i protokół rezerwacji pasma (bandwidth Reservation Protocol - RsvP).Alchemy zapewnia znaczne korzyści firmom, które dotychczas były ograniczone przez swoje możliwości finansowe i zapewnia doskonałą platformę dla wprowadzania e-biznesu i zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM), zaspokajając wszelkie potrzeby komunikacyjne małych i średnich firm oraz filii większych firm. Od 2001 roku system będzie również dostępny w Argentynie, Brazylii, Chile i Kolumbii.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje