Reklama

UPC i automatycznie przedłużanie promocji

W regulaminie nowej promocji UPC znajduje się zapis dotyczący zakończenia obowiązywania umowy, który z jednej strony może okazać się korzystny, ale z drugiej strony także kłopotliwy.

Telewizja kablowa UPC przygotowała kilka wakacyjnych promocji, w tym na internetową usługę chello. Przy umowie na rok opcja chello light 2Mb/s kosztuje miesięcznie 59 zł, a chello classic 5Mb/s - 84 zł miesięcznie. Z kolei do telefonu UPC dodawany jest gratis dostęp do Internetu chello.

Reklama

W regulaminie promocji internetowej, jak i telefonicznej, widnieje zapis mówiący, że jeśli klient miesiąc przed zakończeniem umowy nie złoży rezygnacji, to umowa automatycznie ulega przedłużeniu na czas określony 12 miesięcy, liczony od dnia upływu poprzedniego okresu obowiązywania umowy przy zachowaniu takiej samej ceny abonamentu miesięcznego za wybraną usługę.

Zapis ten może okazać korzystny, gdy po roku operator nie zaoferuje nic ciekawszego. Stali klienci UPC znają czasy, gdy operator dotychczasowym abonentom proponował przedłużenie umowy na warunkach gorszych od tych proponowanych nowym klientom.

Należy jednak pamiętać, by miesiąc przed zakończeniem umowy zainteresować się nowymi ofertami w UPC.

Media2

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje