Reklama

Ty dzwonisz - ktoś inny płaci

Orange udostępnia od 13 kwietnia usługę, umożliwiającą realizację połączeń na koszt innego klienta Orange.

Usługa Rozmowa na Koszt Odbiorcy w Orange pozwala na przeniesienie opłaty za połączenie na odbiorcę, za jego zgodą. W ten sposób każdy klient w Orange, nawet osoby, które z jakichkolwiek powodów nie mogą dzwonić i SMS-ować (np. mają zablokowane połączenia wychodzące lub skończyły im się środki na koncie), otrzymują teraz wygodną możliwość skontaktowania się z bliskimi.

Reklama

Każdy klient Orange, bez względu na wykorzystywaną ofertę, może zamówić rozmowę na koszt odbiorcy. Odbiorca wskazany w zamówieniu jest informowany o numerze zamawiającego i stawce w usłudze oraz pytany o zgodę na przyjęcie rozmowy na swój koszt. Bez takiej zgody połączenie nie dojdzie do skutku.

Zamawianie takich rozmów jest zawsze bezpłatne. Opłata obejmuje tylko bezpośrednie połączenie między zamawiającym a odbiorcą (bez komunikatów lektora, czasu oczekiwania itp.) i obciąża w całości rachunek tego drugiego. Stawka za połączenia zamawiane z Polski wynosi 75 groszy brutto, niezależnie od planu taryfowego i oferty, z których korzystają obie strony.Rozmowę na koszt odbiorcy można zamówić także przebywając zagranica. Wówczas należy skorzystać z kodu *111*numer odbiorcy#. Zlecenie także będzie bezpłatne, ale za samą rozmowę odbiorca zapłaci wg innych stawek, zależnie od kraju, z którego rozmowa jest zamawiana Są cztery stawki przypisane do czterech stref:

* Europa I - 3,25 zł (z VAT) za minutę

* Europa II - 4,75 zł (z VAT) za minutę

* Reszta świata - 4,95 zł (z VAT) za minutę

* GSM-on-ships i roaming satelitarny - 5,75 zł (z VAT) za minutę.

Gdy odbiorca ma wyłączony telefon lub właśnie prowadzi inną rozmowę, przebywa poza zasięgiem, albo nie odbiera telefonu, zamawiający otrzyma informację, że połączenie nie może zostać zrealizowane w danym momencie. System będzie ponawiał próbę nawiązania kontaktu z numerem podanym w zamówieniu jeszcze trzykrotnie w ciągu 30 minut. Po tym czasie zlecenie zostanie anulowane, ale strona obierająca otrzyma SMS z informacją o próbie kontaktu oraz numerem zamawiającego.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: VAT | Orange

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje