Reklama

Spada poziom zadowolenia użytkowników iOS 6

Nowy iOS nie przysłużył się Apple jeśli chodzi o zadowolenie klientów - przeprowadzono już na ten temat szczegółowe badania. Wyniki, choć z jednej strony oczywiste, potrafią zaskoczyć.

Firma On Device przeprowadziła w ciągu ostatniego tygodnia badania wśród około 16 tys. amerykańskich właścicieli iPhone'ów. Badanie potwierdziło to, co mogliśmy przewidzieć sami - w porównaniu do użytkowników iOS 5, użytkownicy iOS 6 byli trochę mniej zadowoleni ze swoich urządzeń. Interesujący jest natomiast fakt, że jest to pierwszy przypadek, w którym Apple odnotowało spadek zadowolenia użytkowników. Nieznaczny, ale jednak.

Reklama

- Do tej pory zawsze notowaliśmy wzrost zadowolenia klientów po aktualizacji systemu operacyjnego do wyższej wersji - powiedział CEO On Device Alistair Hill dodając, że wzrost ten najbardziej widoczny był pomiędzy iOS 4 a iOS 5, choć prawidłowość ta nie ogranicza się jedynie do systemów operacyjnych Apple. Z tego powodu spadek zadowolenia użytkowników jest czymś niezwykłym.

Jak można się było tego spodziewać powodem niezwykłego spadku zadowolenia klientów są nowe mapy Apple, choć pojawiły się też inne, dużo mniej denerwujące problemy. Pomimo tego, że iOS 6 jest gorzej oceniany od swojego poprzednika, wskaźnik zadowolenia z produktów Apple nadal jest bardzo wysoki. Dużo wyższy niż w przypadku konkurencyjnego Androida. Szef Apple, Tim Cook, oficjalnie przeprosił za błędy w mapach Apple, sugerując, aby skorzystać z... map konkurencji.

Źródło informacji

gizmodo.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: niezadowolenie | apple | iOS 6 | tablet | Smartfon

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje