Reklama

Sony Ericsson walczy o rynek

Sony Ericsson, czwarty co do wielkości producent telefonów komórkowych, nieustannie depcze po pietach swojej konkurencji - firma właśnie zapowiedziała nowe produkty.

Chociaż Sony Ericsson zajmuje czwarte miejsce w wyścigu o dominację na rynku telefonów komórkowych (po Nokii, Motoroli i Samsungu), firma - dzięki ofertom naszych rodzimych operatorów - ma w Polsce wielu zwolenników.

Reklama

Sony i Ericsson oficjalnie połączyły swoje siły w 2002 roku z jednej prostej przyczyny - samemu nie miały szans na pokonanie konkurencji. Do tego związku Sony wniosło doświadczenie z dziedziny multimediów, Ericsson natomiast swoje zaplecze z branży telefonii komórkowej. Wynik tego sojuszy widać bardzo dobrze w dopiero co zapowiedzianych modelach. Zacznijmy od nowego smartfona.

Sony Ericsson P1

- W pewnym sensie Sony Ericsson P1 oznacza ewolucję naszych smarfonów z serii P, ponieważ najlepsze funkcje wcześniejszych modeli zostały w nim jeszcze bardziej unowocześnione - twierdzi Steve Walker, Head of Product Marketing w firmie Sony Ericsson.

Podobnie jak wcześniejsze modele, Sony Ericsson P1 obsługuje gamę rozwiązań push e-mail, jak również aplikacji umożliwiających nawigację w internecie oraz łącza UMTS i bezprzewodową sieć Wireless LAN. Dodajmy do tego niewielkie rozmiary i możliwości multimedialne, a otrzymamy mobilne biuro. Model oparty jest na systemie operacyjnym Symbian (v9.1) oraz UIQ 3.0, otwartej platformie oferującej możliwości dla aplikacji multimedialnych dostarczanych przez operatorów, właścicieli stron i innych inwestorów.

Bezustanne pozostawanie online będąc mobilnym stanowi obecnie normalną część dnia pracy. Model Sony Ericsson P1 umożliwia odbieranie i wysyłanie e-maili firmowych bądź osobistych oraz zarządzanie kontaktami i kalendarzem niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Dlatego P1 obsługuje szeroką gamę usług push email łącznie z Exchange ActiveSync i BlackBerry Connect, oraz umożliwia usuwanie danych z emaili oraz PIM na odległość, co może okazać się bardzo ważne, w przypadku kradzieży bądź zgubienia telefonu.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: firma | UMTS | Sony Ericsson | Sony

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje