SMS-owa Miss Świata

Po raz pierwszy w historii konkursu Miss World, widzowie będą mogli oddawać za pośrednictwem SMS-ów głosy na wybrane kandydatki. Prowadzona przez firmę Flytxt kampania "włączy" w konkurs każdego posiadacza telefonu GSM. Decyzja o przyznaniu tytułu będzie zależna w równym stopniu od sędziów i od wyników głosowania publiczności.

Po raz pierwszy w historii konkursu Miss World, widzowie będą mogli oddawać za pośrednictwem SMS-ów głosy na wybrane kandydatki. Prowadzona przez firmę Flytxt kampania "włączy" w konkurs każdego posiadacza telefonu GSM. Decyzja o przyznaniu tytułu będzie zależna w równym stopniu od sędziów i od wyników głosowania publiczności.

Możliwość wpływu na wybór najpiękniejszej kobiety świata obejmie 2 mld właścicieli telefonów komórkowych w 130 krajach. "Podobną akcje zorganizowano już na skalę europejską, tym razem będzie to kampania globalna. To ogromny krok naprzód w branży telefonii komórkowej" - powiedział dyrektor generalny Flytxt, Lars Becker.

Porozumienie pomiędzy Flytxt a organizatorem wyborów, firmą Regenerator, obejmuje najbliższe trzy lata. Umowa przewiduje wprowadzenie kolejnych nowych usług w celu zwiększenia atrakcyjności konkursu.

W związku z tym, że wybory Miss Świata cieszą się ogromną popularnością, szczególnie w takich krajach jak Chiny czy Indie, Flytxt spodziewa się ogromnego obiążenia sieci i nie gwarantuje całkowitej niezawodności systemu.

Reklama

(4D)

http://www.flytxt.com/

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania | Miss World
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy