Sieć Play - najszybciej rozwijający się operator Europy

Operator Play ma już ponad 7 milionów abonentów i jest najszybciej rozwijającym się operatorem w Europie - pochwalił się podczas konferencji MWC 2012 w Barcelonie czwarty rodzimy operator.

W marcu minie dokładnie 5 lat od komercyjnego startu Play. Wtedy to rynek podzielony był równo pomiędzy trzech graczy, a pierwsze komentarze analityków, ekspertów i konkurencji nie dawały spółce wielkich szans na utrzymanie się na rynku. Historia potoczyła się jednak inaczej.

Na koniec 2011 roku z usług operatora korzystało 7 076 000 klientów, oznacza to ponad 37 proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2010. W tym 44 proc. to klienci usług abonamentowych, a 56 proc. usług przedpłaconych. Daje to Play 14 proc. udziału w polskim rynku usług telekomunikacyjnych.

PLAY ma ponad milion klientów korzystających z mobilnego internetu dzięki Play Online. W stosunku do roku 2010 liczba użytkowników wzrosła o 42 proc. Co ciekawe, jedna trzecia polskich użytkowników mobilnego Facebooka korzysta z Play. Czwarty operator odgrywa także coraz większą rolę, jako dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm, baza 530 000 klientów biznesowych w 2011 roku stanowi wzrost o 79 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Reklama

Niezmiennie od 3 lat PLAY jest najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci z 70 proc., czyli 7 osób na 10 wybiera Play jako nowego operatora.Według raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej, spośród wszystkich operatorów, największym zadowoleniem klientów cieszy się właśnie PLAY.

Od początku swojego funkcjonowania, od 2007 roku, Play współpracuje z innymi operatorami, od listopada 2011 klienci PLAY mają możliwość korzystania z trzech różnych sieci - Plus oraz Orange. Jakie są plany Play na najbliższe miesiące? - Kontynuować wzrost sieci i liczby jej użytkowników - powiedział na konferencji w Barcelonie Jorgen Bang-Jensen, prezes Play.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: operatorzy | sieci | Play | operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy