Reklama

Sieć komórkowa finansowana z reklam

Po udanym starcie rynkowym w Wielkiej Brytanii Blyk, firma prowadząca sieć telefonii komórkowej finansowanej przez reklamy dla ludzi w wieku od 16 do 24 lat zamierza teraz wejść do Europy kontynentalnej.

W ciągu kilku miesięcy Blyk ma się pojawić na rynkach holenderskim i belgijskim, w przyszłym roku w planach przedsiębiorstwa jest Hiszpania i Niemcy.

Reklama

W Wielkiej Brytanii sieć Blyk ruszyła pod koniec września 2007 r. Każdy, kto jest w docelowym wieku i ma telefon obsługujący MMS-y, może zamówić kartę SIM, wraz z którą dostanie 217 bezpłatnych SMS-ów i bezpłatne minuty miesięcznie. Przekroczenie tego limitu jest naliczane ekstra i musi być opłacone z góry. Ponadto klienci Blyk mogą korzystać z usług sieci nawet po przekroczeniu wieku 24 lat.

W zamian za darmowe minuty i SMS-y klienci muszą przy zamówieniu podawać dane dotyczące ich osobistych zainteresowań i preferencji, a następne są zobligowani do odbioru maksymalnie sześciu reklamowych MMS-ów dziennie. W tych wiadomościach multimedialnych znajdują się pytania, na które według informacji firmy odpowiada średnio 29 procent odbiorców reklamy. To dodatkowa wartość dla organizatorów kampanii reklamowych. Do kwietnia 2008 r. na sieć Blyk zdecydowało się ponad 100 000 Brytyjczyków.

W Wielkiej Brytanii Blyk używa sieci Orange, w Belgii Blyk będzie to Mobistar, w Holandii Vodafone. Operatorzy w Niemczech i w Hiszpanii pozostają na razie nieznani.

HeiseOnline

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje