Rzecznik Orange o 4G w Play: Ściema roku

Play ogłosił wprowadzenie do swojej oferty internetu 4G. Nie trzeba było długo czekać na reakcję konkurencji, która 4G w Play określiła jako "ściemę roku".

Sieć Play poinformowała o wprowadzeniu technologii HSPA+, na razie jednak z ograniczeniem dla klientów do 2 Mb/s (docelowo 21 Mb/s). Operator poinformował także, że do promocji nowej technologii będzie wykorzystywał oznaczenie 4G. Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Świat bez ograniczeń w największej w Polsce nowej sieci 4G".

Nic więc dziwnego, że ogłoszenie przez Play uruchomienia w Polsce "największej sieci 4G" spowodowało reakcję konkurencji. "Dziś telekomunikacyjny świat dowiedział się, czym tak naprawdę jest technologia 4G w Polsce. Do tej pory żyliśmy w błogiej nieświadomości jej prawdziwych możliwości, ale dzięki marketingowcom Playa dokonał się cud i wreszcie ją mamy. Nie trzeba przetargów, urządzeń, pozwoleń, niczego. Wystarczy powiedzieć mamy ją. Cóż, że jest wolna. Że są ograniczenia. Cieszmy się z sieci 4G, tej jedynej, największej, niepowtarzalnej. I jeszcze dołóżmy w reklamach amerykańskie miasta grające za rodzime metropolie, uśmiechniętych ludzi i wypasione telefony. Jest cool. Czekamy na Was klienci!" - komentuje poczynania Play Wojciech Jabczyński, rzecznik sieci Grypy TP.

Reklama

Rzecznik konferencję Play ocenia jako "ściemę roku", a klientom którzy jeszcze się nie nabrali zwraca uwagę, że rajska telekomunikacyjna wyspa, na którą proponuje wyjazd Play, to w rzeczywistości tropikalny namiot pod Berlinem. "Dodam, że "4G" Playa jest o połowę wolniejsze niż nasze HSPA+ DC, które uruchomiliśmy w ubiegłym tygodniu. Chociaż na wykresie z materiałów Playa, które widziałem, prawie nie widać różnicy między 21, a 42 mega. Bartkowi i jego zespołowi gratuluję kreatywnego podejścia do rzeczywistości, ale jestem przekonany, że klientów takimi pomysłami nie przekonacie, co widać na forach telko. Ciekawe też co na taki sposób rynkowego konkurowania powie UOKiK" - zastanawia się Wojciech Jabczyński.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: Orange
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy