Reklama

Prawie 200,000 hymnów

Kontrowersyjna usługa dostarczania polskiego hymnu w postaci dzwonka do komórki cieszy się dość dużym powodzeniem. Do wczoraj pobrało go prawie 170,000 abonentów sieci IDEA, która zaoferowała ten "dzwonek" i ok. 12,000 abonentów innych sieci, którzy nie dość, że za pobranie dzwonka muszą zapłacić, to na dodatek mają z jego pobraniem kłopoty (pisaliśmy o nich tutaj).

"Postanowiliśmy zorganizować specjalną akcję o charakterze niekomercyjnym, do której dostęp mieliby zarówno użytkownicy naszej sieci, jak i sieci konkurencyjnych" - powiedziała Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel - "Myślą przewodnią przyświecającą temu projektowi było pokazanie pewnych niepodważalnych i uniwersalnych wartości, bliskich każdemu Polakowi, niezależnie od jego poglądów i przekonań, statusu zawodowego i społecznego czy pochodzenia, które pozwalają zjednoczyć się pomimo wszystkich różnic jakie mogą wystąpić pomiędzy ludźmi. Taką szczególną i uniwersalną wartością jest Hymn Rzeczpospolitej Polskiej. Warto podkreślić fakt, że Idea nie czerpie z tego tytułu żadnych korzyści, a oferuje wszystkim klientom sieci komórkowych w Polsce wygodną możliwość posiadania tego oryginalnego symbolu dźwiękowego."

Reklama

Od redakcji: moje zdanie na ten temat jest nieco inne, zwłaszcza, gdy po ściągnięciu dzwonka otrzymuje się coś, co w małym tylko stopniu przypomina hymn. Ale skoro ktoś uznał, że z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej można z hymnem wyprawiać rożne brewerie (choćby nieudolna przeróbka w wykonaniu Edyty Górniak)... Bardziej ciekawi mnie natomiast statystyka mówiąca o tym ile tych "radosnych dzwonków" zostanie ściągniętych po wybitnie udanym występie naszych kopaczy przeciwko gospodarzom mistrzostw. A może wynik 0:2 to zemsta niebios za zbyt swobodne poczynanie sobie z pewnymi świętościami? [pm]

MMM

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: idea

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje