Poprawiają iPhone'a

Po zalewie skarg, koncern Apple udostępnił nową wersję oprogramowania dla telefonu iPhone 3G. To odpowiedź firmy na zgłaszane przez użytkowników problemy z przerywanymi połączeniami. Pytanie, czy nowy software rozwiąże te problemy?

Według specjalistów z T-Mobile, operatora telefonii komórkowej, w którego ofercie znajduje się iPhone, jest jeszcze za wcześnie, by to stwierdzić.

iPhone 3G, który 11 lipca pojawił się w sprzedaży w dwudziestu jeden krajach, oferuje użytkownikom obsługę sieci 3G i szybszą transmisję danych. Kosztuje również mniej niż jego poprzednik - iPhone.

Według niektórych ekspertów, za problemy w nowym modelu odpowiedzialny jest chip do obsługi technologii 3G niemieckiej firmy Infineon. Infineon z kolei twierdzi, że w innych telefonach z siecią 3G ich produkt działa bez zarzutu.

Reklama

Więcej na ten temat w INTERIA.TV

REUTERS/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | problemy | iPhone
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy