Plus wydał najwięcej na reklamę

Na polskim rynku robi się coraz ciaśniej, więc operatorzy coraz więcej wydają na reklamę. W pierwszych sześciu miesiącach 2007 roku operatorzy przeznaczyli na reklamę około 573 mln zł, najwięcej Polkomtel.

Jak wynika z raportu Expert Monitora, na który powołuje się Presserwis, w pierwszym półroczu 2007 roku najwięcej na reklamę wydał Polkomtel, operator sieci Plus i Sami Swoi, 183,7 mln zł (wzrost 59 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym).

Na kolejnych miejscach w "reklamowym rankingu" znaleźli się: Polska Telefonia Cyfrowa (sieć Era i Heyah) - 143,9 mln zł zmniejszając wydatki o 8,22 proc.; PTK Centertel (Orange) - 127,1 mln zł, wzrost wydatków o 14,54 proc.), P4 ( sieć Play) - 65,6 mln zł - 65,6 mln zł, Telekomunikacja Polska - 52,6 mln zł (spadek o 22 proc.), Tele2 Polska - 15,4 mln zł (wzrost o 12,29 proc.).

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: Polkomtel SA | operatorzy | Plus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy