Reklama

Plus: Rebranding, Dialog, rozmowy z inwestorami

Plus wprowadzi nowy wizerunek swoich salonów i postawi na sprzedaż zaawansowanych telefonów. Operator rozpoczyna także rozmowy z inwestorami na temat sprzedaży. Plus zainteresowany jest także Dialogiem.

Sieć Plus wprowadza zmiany w swoich salonach. Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna", Plus na zmianę ponad 800 salonów wyda kilkadziesiąt milionów złotych. Odświeżenie wizerunku idzie w parze ze zmianą strategii operatora, który teraz postawi na sprzedaż zaawansowanych telefonów komórkowych (smartfony, tablety) oraz mobilnego internetu. Odświeżenie wizerunku w salonach potrwa do końca roku, a klienci w salonach będą mogli testować nowe usługi.

Reklama

Z kolei w przyszłym tygodniu (12 kwietnia 2011 roku) komórkowa sieć Plus rozpoczyna rozmowy z podmiotami zainteresowanym kupnem polskiego operatora. Jak podaje "Rzeczpospolita", prezentacji ma być pięć, a to może oznaczać, że niektórzy połączyli siły w walce o Plusa. Z ustaleń gazety wynika, że Zygmunt Solorz-Żak, Telenor i TeliaSonera nadal startują samodzielnie.

To jednak nie koniec planów Plus na najbliższe miesiące. Operator wystąpił o udostępnienie informacji dotyczących sprzedawanej telefonii Dialog. Prezes Plusa przyznaje, że telefonia stacjonarna nie jest atrakcyjnym segmentem rynku, ale dodaje, że Dialog ma w ofercie także inne usługi.

Media2

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: operator | rebranding | plus

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje