Reklama

Play zapowiada wojnę cenową

"... znów Play wszystko r...ł!" - pod takim hasłem komórkowa sieć Play zaprezentowała swoje świąteczne oferty. Czy to początek świątecznej wojny cenowej? Konkurencja na razie chłodno wypowiada się o nowej ofercie Play.

W czwartek (12 listopada 2009 roku) sieć Play, czwarty gracz komórkowego rynku w Polsce, rozpoczął świąteczną walkę o klienta. Bohaterem nowych ofert sieci Play jest stawka 29 groszy do wszystkich, która tym razem została wprowadzona do oferty abonamentowej oraz mix w ramach promocyjnych taryf. Play nie ukrywa, że chce zdobyć głównie klientów, którzy planują w najbliższym czasie zmianę dotychczasowego operatora.

Reklama

Czy konkurenci planują odpowiedź na ofertę Play? Unikają stwierdzenia, że nadchodzi wojna cenowa. W wypowiedzi dla "Dziennika Gazeta Prawna", rzecznik sieci Orange przypomina, że trend wprowadzania stawki 29 groszy w abonamencie widoczny jest już od kilku tygodni. Plus nie komentuje ofert konkurencji, a sieć Era twierdzi, że w jej obecnych ofertach koszt minuty w abonamencie jest niższy niż u konkurencji.

Faktycznie, należy przyznać, że Orange i Plus wyprzedziły Play wprowadzając do swoich abonamentowych ofert stawkę 29 groszy na połączenia z wszystkimi sieciami (bez Play). Jednak stawka ta obowiązuje dopiero po wykorzystaniu minut w abonamencie. Mimo to oferty cieszą się dużym zainteresowaniem. Dodatkowo mixPlus oferuje swoim użytkownikom pakiet minut, w ramach którego koszt minuty spada do 29 groszy. Plus zapowiedział też wprowadzenie świątecznej oferty z tańszymi cenami telefonów i rozmów. Z kolei Orange w ofercie pre-paid wprowadził pakiet minut ze stawką 24 gr za minutę.

Media2

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Orange | plus | wojna cenowa

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje