Reklama

Nudne aplikacje dla iPhone'a

Firma Pinch Media przeprowadziła badania, z których wynika, że co prawda aplikacje dla iPhone'a sprzedają się bardzo dobrze, ale użytkownicy błyskawicznie się nimi nudzą.

Z analiz wynika, że wśród osób, które pobrały darmowe aplikacje z App Store, tylko 20 proc. używa ich następnego dnia. Odsetek ten błyskawicznie spada w miarę upływu czasu.

Reklama

Niewiele lepiej jest z płatnymi aplikacjami. Następnego dnia po zakupie używa ich tylko 30 proc. osób. Również w ich przypadku, im dalej od dnia zakupu, tym rzadziej aplikacje są wykorzystywane.

Pinch Media informuje, że miesiąc po zakupie jedynie 5 proc. osób korzysta z programu, na które wydały pieniądze. Znacznie dłużej niż miesiąc używanych jest tylko 1 proc. programów. Najczęściej są to gry.

Mariusz Błoński

kopalniawiedzy.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: media | iphone

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje