MySpace walczy o Europę

Serwis społecznościowy MySpace zapowiedział walkę o europejski rynek telefonów komórkowych.

MySpace, aby zdobyć europejski rynek komórek, zatrudnił specjalistę od komórek, Jean-Paula Sancheza. Sanchez pracował ostatnio jako global business manager w Vodafonie. Teraz ma pomóc MySpace w "bitwie" o Europę.

MySpace chce zaoferowac swoja wersje na komorki.Oprócz MySpace, walkę o Europejczyków zapowiedziały już dwa duże serwisy: Faceparty i Bebo. Na razie te trzy firmy starają się o brytyjskich użytkowników, którzy coraz częściej korzystają z serwisów społecznościowych.

Wiadomo, że serwisy zamierzają zaoferować nowym użytkownikom dwie wersje swoich serwisów: darmową oraz komercyjną, ale bez reklam.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy