Reklama

MTV zamiast Wielkiego Brata

Pod wrażeniem olbrzymich zysków z serwisów SMS, informujących o wydarzeniach w domach Wielkiego Brata, dostawcy usług komórkowych rozglądają się za kolejną złotą żyłą. Skandynawowie postawili na stację MTV!

Szwedzka firma Picofun, specjalizująca się w tworzeniu gier komórkowych i serwisów WAP, zapowiada na jesień premiery dwóch gier, których głównymi bohaterami będą gwiazdy stacji muzycznej MTV. Zabawa będzie polegać m.in. na typowaniu przez SMS i WAP kolejności list przebojów, ale nie tylko. Szef Picofun Carl-Greger Leijonhufvud zapowiada, że nowy pomysł, na razie objęty ścisłą tajemnicą, przyniesie firmie gigantyczny zysk, znacznie większy, niż SMS-y od Wielkiego Brata. Na przygotowaniu tego ostatniego serwisu Picofun zarobił kilka milionów dolarów.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: MTV

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje