Monitel: Czas na m-commerce

Firma Monitel S.A. ogłosiła wprowadzenie na rynek polski nowego produktu - systemu m-commerce. Jest to teleinformatyczny system wspierający zarządzanie sprzedażą, oparty na wykorzystaniu sieci GSM oraz Internetu. Nowa propozycja adresowana jest przede wszystkim do branży FMCG, dużych firm handlowych, towarzystw ubezpieczeniowych oraz ośrodków badania opinii publicznej.

System m-commerce umożliwia szybką wymianę różnorodnych danych pomiędzy serwerem i ruchomymi terminalami, będącymi mobilnymi komputerami klasy PDA lub HHC. Obieg informacji odbywa się poprzez transmisję pakietową GPRS w środowisku GSM, przy czym zakres informacji pobieranych i wysyłanych przez handlowców może być definiowany zgodnie z wymaganiami klienta. Podstawowym celem systemu m-commerce jest dostarczanie informacji o sprzedaży w czasie rzeczywistym oraz udostępnianie przedstawicielom handlowym firmy danych pomocnych we właściwym realizowaniu ich zadań.

Reklama

Oferowany przez firmę Monitel S.A system m-commerce pozwala na zarządzanie sprzedażą, w tym składania zamówień w czasie rzeczywistym. Dyspozytor wyposażony w ten system ma dostęp do aktualnej informacji o transakcjach dokonywanych przez handlowców w terenie oraz o zmianach stanów magazynowych.

System zapewnia swoim użytkownikom w terenie automatyczną kontrolę poprawności wprowadzanych danych poprzez odmowę autoryzacji w przypadku błędnego lub niekompletnego wprowadzenia danych. Dodatkowymi zaletami systemu są niskie koszty jego rozbudowy oraz prosta w obsłudze aplikacja. Ponadto system m-commerce w sensie funkcjonalnym i technicznym jest kompatybilny z systemem PROTEKA. W tym duecie aplikacja m-commerce pozwala na obsługę sprzedaży, a PROTEKA na lokalizowanie i monitorowanie pracy przedstawicieli handlowych.

System może także współpracować z programami wspierającymi zarządzanie firmą (ERP/MRP) oraz aplikacjami CRM.

www.monitel.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy