MMS dla kibiców

Nokia i IMG powołały zespół, który ma opracować usługę MMS Essential Sports - serwis dostarczający do telefonów komórkowych kibiców sportowych obrazy, wiadomości, nowości i komentarze głosowe. Zamiarem twórców serwisu jest udowodnienie, że rynek jest gotowy na przyjęcie usług multimedialnych w telefonii komórkowej i ze mogą one być nowym źródłem pokaźnych dochodów dla operatorów.

Nokia i IMG powołały zespół, który ma opracować usługę MMS Essential Sports - serwis dostarczający do telefonów komórkowych kibiców sportowych obrazy, wiadomości, nowości i komentarze głosowe. Zamiarem twórców serwisu jest udowodnienie, że rynek jest gotowy na przyjęcie usług multimedialnych w telefonii komórkowej i ze mogą one być nowym źródłem pokaźnych dochodów dla operatorów.

Serwis Essential Sports będzie sprofilowany tak, aby zaspokoić specyficzne gusta kibiców w różnych regionach ? w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Dalekim Wschodzie. Serwis będzie dostępny dla operatorów będących klientami firmy Nokia; ci z kolei będą mogli nadać mu własną markę.

- MMS rozwija się jak burza i cechuje się ogromnym wzrostem na takich rynkach jak choćby Włochy, gdzie wciągu dwóch tygodni od uruchomienia usługi przesłano ponad 180.000 wiadomości multimedialnych, - wyjaśnia Esa Harju dyrektor ds. strategicznego marketingu w Nokia Networks. - Chcemy obserwować takie tempo rozwoju na wszystkich rynkach, u wszystkich klientów. Umowa z IMG jest po prostu jedna spośród wielu inicjatyw, jakie w tym kierunku podejmujemy. Jako wiodąca firma promująca sport, IMG jest dobrym partnerem do współpracy, gdy chodzi o stworzenie łatwo powtarzalnych, opłacalnych ekonomicznie usług MMS.

Reklama

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nokia | serwis | MMS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy