Reklama

Komórki stresującymi gadżetami

Producenci telefonów komórkowych wzbogacają swoje urządzenia w coraz nowocześniejsze funkcje. Problem w tym, że telefon zbyt naszpikowany nowymi funkcjami wywołuje wśród użytkowników stres i zdenerwowanie.

Badanie przeprowadzone wśród Amerykanów i Brytyjczyków przez firmę Mformation, do wyników którego dotarła "Rzeczpospolita" , pokazuje, że aż 95 proc. wśród 4 tys. pytanych używałoby nowych technologii, gdyby tylko wiedzieli, jak to zrobić. Ale niestety nie wiedzą.

Reklama

Zbyt skomplikowana obsługa telefonów potrafi zniechęcić blisko dwie trzecie użytkowników - aż 85 proc. irytuje się, gdy mają włączyć nową funkcję w nowoczesnej komórce. Z kolei dla 61 proc. jest to tak samo stresujące, jak przeniesienie konta do innego banku.

Wyniki pokazują, że operatorzy wraz z producentami komórek powinni rozpocząć współpracę. Szczególnie tym pierwszym powinno zależeć na zachęceniu klientów do korzystania z dodatkowych usług (jak np. mobilny internet) i w rezultacie do powiększenia przychodów.

Media2

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: gadżety | komórki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje