Infolinia w Erze

Polska Telefonia Cyfrowa operator sieci Era umożliwia swoim klientom biznesowym uruchomienie bezpłatnej infolinii, dostępnej dla abonentów sieci Era. Od strony technicznej serwis działa podobnie jak nieprzydatne dla telefonów przenośnych infolinie 0-800 sieci stacjonarnej. Dodatkową, niezaprzeczalną zaletą są jednak bezpłatne połączenia z telefonów komórkowych.

Polska Telefonia Cyfrowa operator sieci Era umożliwia swoim klientom biznesowym uruchomienie bezpłatnej infolinii, dostępnej dla abonentów sieci Era. Od strony technicznej serwis działa podobnie jak nieprzydatne dla telefonów przenośnych infolinie 0-800 sieci stacjonarnej. Dodatkową, niezaprzeczalną zaletą są jednak bezpłatne połączenia z telefonów komórkowych.

Od kilku lat gwałtownie wzrasta ilość bezpłatnych infolinii firmowych dostępnych pod numerami 0-800. Jednak ich funkcjonalność spada wprost proporcjonalnie do wzrostu liczby abonentów sieci komórkowych: serwisy 0-800 nie są dostępne z telefonów GSM. Najważniejsza ich zaleta staje się zatem wadą - nawet darmowe połączenie z infolinią staje się mało atrakcyjne, gdy z ?komórki" nie można się w ogóle dodzwonić pod 0-800.

Wychodząc naprzeciw firmom, którym nie jest obojętna możliwość kontaktu z klientem, sieć Era stworzyła usługę ?Infolinia Biznesowa".

Reklama

?Komórkowa infolinia biznesowa" zapewnia bezpośredni kontakt ze strony klienta, co daje firmom cenną wiedzę na temat jego potrzeb i oczekiwań. Klient zachowuje dostęp do ważnych informacji bez względu na miejsce, w jakim się znajduje. Dlatego, na przykład bezpłatne zamawianie taksówek, jakie oferuje większość korporacji taksówkowych w sieci stacjonarnej, byłoby o wiele bardziej atrakcyjne, gdyby nie wiązało się z koniecznością poszukiwania najbliższej budki telefonicznej na ulicy.

Infolinia jest również dla firmy elementem promocyjnym i może się znacznie przyczynić się do wzrostu zainteresowania jej ofertą. Jest ponadto kanałem dystrybucji rzetelnych informacji o ofercie, dostępnych bezpłatnie dla zainteresowanych klientów.

Inną zaletą tego rozwiązania jest możliwość zapewnienia kontaktu z centralą firmy pracownikom przebywającym w terenie. Konta pracowników nie są obciążane za połączenia wykonywane do centrali a firma płaci stałą, niską stawkę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bezpłatne | T-Mobile | infolinia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy